Lista ulubionych campingów

Zasady i warunki rezerwacji

Pobierz warunki rezerwacji

Roan Camping Holidays jest nazwą handlową firmy Roan Camping Holidays BV, której przedstawicielem w Polsce jest Camping Plus sp. z o.o. 


Fundusz Gwarancyjny SGR

Roan Camping Holidays jest członkiem holenderskiego funduszu gwarancyjnego SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Rezerwacja campingów opublikowanych na tej stronie jest objęta gwarancją SGR. Niniejsza gwarancja oznacza, że konsument ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.


1. Płatności 

Rezerwacje na sezon 2021 

Dokonując rezerwacji do 31 stycznia 2021, klient będzie zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji zaliczki w wysokości 399 zł, a następnie 20% ceny pobytu do 28 lutego 2021. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem. 

Opłata końcowa za wczasy powinna zostać wniesiona niezwłocznie, jeśli rezerwacja została zrobiona na mniej niż 8 tygodni przed wyjazdem.

Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminie, Roan zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, a klient jest odpowiedzialny za poniesienie kosztów anulowania rezerwacji zgodnie z zapisami w punkcie 2. Rezygnacja.


2. Rezygnacja

Rezerwacje na sezon 2021

Klient ma prawo do anulacji rezerwacji w każdej chwili. Rezygnacja musi być złożona przez klienta na piśmie. Datą rezygnacji jest dzień jej otrzymania przez Roan. Po otrzymaniu pisemnej rezygnacji Roan obciąży klienta kosztami, wynikającymi z adekwatnych, poniesionych przez Roan kosztów związanych z przygotowaniem pobytu. Koszty te, w zależności od terminu anulacji rezerwacji, wynoszą:

• bezpłatne anulowanie rezerwacji przed 1 lutego danego roku, w którym odbywa się wyjazd*. W przypadku rezygnacji klient otrzyma oczywiście zwrot depozytu;

• 30% pełnej sumy za pobyt przy rezygnacji do 43. dni przed wyjazdem; 

• 60% pełnej sumy za pobyt przy rezygnacji od 42. dnia do 29 dni przed wyjazdem;

• 90% pełnej sumy za pobyt przy rezygnacji od 28 dnia do 1 dnia przed wyjazdem;

• 100% kwoty przy rezygnacji w dniu wyjazdu lub później.

* nie dotyczy rezerwacji opłaconych Korona Voucherem oraz rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 na sezon 2021. 

W przypadku rezygnacji, wszelkie już dokonane płatności nie mogą być przeniesione na poczet rezerwacji w kolejnym roku.


3. Rabaty, oferty specjalne i last minute

Nocami gratisowymi są zawsze najtańsze noce. 

Zniżki nie obejmują dodatków.

Klient nie ma prawa domagać się zwrotu pieniędzy lub udzielenia rabatu, jeśli w późniejszym terminie na wcześniej zarezerwowane wakacje wystawiona zostanie oferta specjalna lub udzielony rabat. 


4. Gwarancja zwrotu pieniędzy

Jeśli wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu rządowych regulacji dotyczących podróży do miejsca docelowego, gwarantujemy, że klient otrzyma zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście klient może również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji lub otrzymanie vouchera. * Nie dotyczy rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 na sezon 2021.


5. Wczesna rezerwacja 2021

Klient może zmienić i anulować rezerwację bezpłatnie przed 1 lutego 2021 r*. Jeśli rezerwacja została zrobiona do 5 października 2020 r., istnieje możliwość późniejszej jej zmiany w cenach z oferty wczesnej rezerwacji. Rabat za wczesną rezerwację i niższe do 50% ceny są ważne dla rezerwacji dokonanych do 5 października 2020 r. Cena za wczesną rezerwację nie oznacza najniższej oferowanej w trakcie sezonu ceny. Roan zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Jeśli za wakacje w sezonie 2021 dokonano zapłaty Korona Voucherem i rezerwacja zostanie anulowana, obowiązują warunki Korona Vouchera.

* nie dotyczy rezerwacji opłaconych Korona Voucherem oraz rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 na sezon 2021


6. Co się stanie jeśli zmieniliśmy rezerwację wakacji z sezonu 2020 na 2021 i jednak zdecydujemy się na jej odwołanie?

Anulacja wakacji 2021 przed 1 lutego jest bezpłatna. W tym przypadku, zostanie jednak naliczona opłata 30% za anulację skasowanych wakacji, które miały odbyć się w 2020 roku. Jeśli anulujecie wakacje po 1 lutego 2021 roku, obowiązywać będą standardowe warunki anulowania, które można znaleźć na naszej stronie w warunkach rezerwacji.


7. Korona Voucher

Jeśli z powodu zagrożenia koronawirusem Wasze wakacje zostały przez nas anulowane, w zamian otrzymaliście od nas voucher na kolejne wakacje z oferty Roan Camping Holidays i Go4Camp o równowartości wpłaconej kwoty.  Voucher ważny jest przez 1 rok od daty wystawienia i może być wykorzystany na dowolne wakacje w sezonie 2020 lub 2021. Jeśli Wasz voucher został wystawiony 1 kwietnia, to do 1 kwietnia 2021 macie czas na dokonanie rezerwacji z oferty Roan Camping Holidays i Go4Camp. Urlop musi mieć miejsce przed 31 grudnia 2021 roku.


8. Zmiany rezerwacji dokonane przez klienta po 1 lutego 2021 r.

W przypadku wszelkich zmian powodujących, że cena wakacji po zmianie pozostanie taka sama bądź będzie wyższa, nie są pobierane żadne opłaty. Jeśli dokonanie takiej zmiany będzie możliwe, zostanie to potwierdzone pisemnie. W przypadku zmiany rezerwacji obowiązują ceny z dnia dokonania rezerwacji. Natomiast, za zmianę rezerwacji powodującą, że cena wakacji będzie niższa, klient nie otrzyma zwrotu różnicy. System rezerwacji Roan jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, iż nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu. W takim przypadku należy zarezerwować zakwaterowanie na wcześniej określony czas.  Jeśli zmiana spowoduje zwolnienie zakwaterowania, za skrócony okres klient może zostać obciążony pełną kwotą. Dziękujemy za zrozumienie. Rezerwacja może również zostać przedłużona w trakcie pobytu na campingu, pod warunkiem, że zakwaterowanie będzie dostępne. W tym przypadku trzeba uiścić dodatkową opłatę naszemu pracownikowi na miejscu. Ponadto w takim przypadku nie obowiązują żadne promocje oraz inne, specjalne oferty oferowane w danym momencie.


9. Dokumenty i voucher podróżny

Klient jest odpowiedzialny za posiadanie ważnych dokumentów tożsamości (również dla dzieci), które są wymagane w miejscu przeznaczenia oraz w trakcie podróży. Roan nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje, jakie mogą wyniknąć z braku odpowiednich dokumentów w trakcie podróży i pobytu. 

Po otrzymaniu pełnej wpłaty za pobyt, na 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, na podany podczas rezerwacji adres email zostanie wyslany voucher podróżny. Dokument ten należy wydrukować i zabrać ze sobą na camping. Prosimy sprawdzić czy wszystkie dane na dokumencie są prawidłowe. Pokazanie dokumentu podróżnego na telefonie lub tablecie nie jest akceptowane na wszystkich campingach. 

Wstęp na camping i/lub zakwaterowania może zostać odmówiony bez ważnych dokumentów podróżnych (voucher, dowód osobisty/paszport).


10. Dostępność zakwaterowania

Namiot lub mobile home dostępny jest w dniu przyjazdu od godz. 15:00. W dniu wyjazdu zakwaterowanie należy opuścić nie później niż o godz. 10:00. Nie zwracamy kosztów za niewykorzystane noclegi, jeżeli przyjedziecie Państwo później lub wcześniej wyjedziecie i zastrzegamy sobie prawo do odsprzedaży wolnego zakwaterowania. 

Może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych nie będziemy mogli zapewnić Państwu zarezerwowanego rodzaju zakwaterowania. W takim przypadku, jeśli będzie to możliwe, zaproponujemy Państwu rozwiązania alternatywne, bez żadnych dodatkowych opłat. Jeśli klient nie będzie chciał skorzystać z zaproponowanej oferty, otrzyma zwrot pełnej kwoty za wakacje. Roan Camping Holidays nie będzie wówczas zobowiązany do wypłaty odszkodowania za jakiekolwiek szkody.

Klient w dniu przyjazdu na camping zobowiązany jest do zapłaty opłaty klimatycznej oraz depozytu za zakwaterowanie, który wynosi 100 €. Prosimy o płatność bezgotówkową. Jeśli nie będzie to możliwe, oczywiście płatność gotówką także będzie możliwa.


11. Sprzątanie końcowe

Na wybranych campingach istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Koszt sprzątania za mobile home'y i namioty typu Lodge Woody wynosi 236 zł, a za namioty z gazebo oraz namioty Lodge Holiday 172 zł. Wykupując usługę sprzątania końcowego prosimy o zabranie przed wyjazdem jedzenia z lodówki i szafek, wyrzucenie śmieci, pozmywanie oraz pochowanie naczyń, a także wyczyszczenie grilla.


12. Obowiązkowe sprzątanie końcowe

Lista campingów, na których obowiązuje obowiązkowa opłata za sprzątanie końcowe w sezonie 2020: Le Ranc Davaine, La Chapelle, Park Albatros, Portofelice, San Francesco (zakaterowania Roan), Norcenni Girasole, Etruria, Park Altomincio i San Vito / Cisano. Koszt to 28€ płatne przy rezerwacji. Na campingu Tonnara wynosi 45€ a na Union Lido 55€.

W sezonie 2021 lista campingów, na których obowiązkowa jest opłata za sprzątanie końcowe jest następująca:  Altomincio Family Park, Bella Italia, Ca’Savio, De Schatberg, Eden, Etruria, La Chapelle, La Masia, Le Capanne, Le Ranc Davaine, Les Méditerranées Beach Garden, Norcenni Girasole, Park Albatros, Park Delle Rose, Pra’delle Torri, San Francesco, San Vito Cisano, Sant Angelo, Spiaggia e Mare, Tahiti, Terme Catez en Villaggio Europa. Koszt sprzątania wynosi 189 zł za zakwaterowanie i jest płatny przy rezerwacji. Na campingu Tonnara obowiązkowe sprzątanie końcowe kosztuje 193 zł, a na Union Lido 236 zł.


13. Zakwaterowanie

Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata:

• 5. osoba + 13 PLN za noc
• 6. osoba + 17 PLN za noc
• 7. osoba + 22 PLN za noc;

Uwaga: na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6 osobę wynosi 35 PLN za noc, na campingach: Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo, Les Sablons, Portofelice i Marina di Venezia opłata za 7 osobę wynosi 43 PLN za noc. Na Union Lido opłata za 7 osobę pobierana jest na miejscu. Camping Pra delle Torri pobiera dodatkową opłatę za 6 osobę, którą należy uiścić w recepcji campingu. Wysokość tej opłaty może ulec zmianie. Dzieci do 2 lat są zwolnione z dodatkowej opłaty. Opłata za dzieci od 3 lat i dorosłych wynosi od 4€ do 12€ za noc, w zależności od terminu.

Goście są zobowiązani do korzystania i dbania o zakwaterowanie z należytą starannością i zgodnie z jego przeznaczeniem. 

Namioty i mobile home’y mogą różnić się od siebie wystrojem i wyglądem. 
Stanowiska, na których postawione są namioty i mobile home’y mogą również różnić się między sobą kształtem i wielkością, nawet na tym samym campingu. 
Przy niektórych namiotach nie ma możliwości postawienia gazebo.

Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia odszkodowania od naszych gości za jakiekolwiek straty i/lub szkody wyrządzone w zakwaterowaniu. Wszelkie straty i/lub szkody muszą być zgłoszone natychmiast naszemu przedstawicielowi na campingu. Powstałe uszkodzenia zostaną naprawione tak szybko, jak będzie to możliwe. 

Maksymalna dozwolona liczba osób w naszych zakwaterowaniach:

namiot – 6 osób
mobile home 2 sypialnie – 6 osób
mobile home 3 sypialnie – 7 osób

Dla Państwa wygody, zalecamy zakwaterowanie maksymalnie do pięciu osób w namiotach i w 2-sypialnianych mobile home’ach oraz nie więcej niż sześciu osób w mobile home’ach 3-sypialnianych. 
 

Na niektórych campingach dozwolona maks. liczba osób w zakwaterowaniu jest mniejsza. Szczegóły można znaleźć w informacjach ogólnych opisujących zakwaterowanie na danym campingu. Należy przestrzegać maksymalnej dozwolonej liczby osób i podczas rezerwacji podać wszystkich uczestników wyjazdu. W przeciwnym wypadku wstęp na camping/do zakwaterowania może nie być możliwy. Nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.


Nie zawsze istnieje możliwość zaparkowania samochodu obok swojego zakwaterowania. W takim przypadku należy parkować samochód w wyznaczonych miejscach na campingu. Bezpłatny parking obejmuje jeden samochód. W przypadku, gdy dwie rodziny zakwaterowane są w jednym mobile home’ie lub namiocie, a podróżują dwoma samochodami, nie gwarantujemy miejsca na drugi samochód na campingu. Parkowanie drugiego samochodu klient organizuje  na własne ryzyko i na własny koszt.

Podczas deszczu może zdarzyć się, że telewizja satelitarna nie będzie działać. Na nowych campingach w naszej ofercie nie zawsze są nowe zakwaterowania.


14. Kilka zasad ogólnych

Organizator nie dopuszcza pobytu osób poniżej 23 roku życia, chyba że podróżują one w towarzystwie osób starszych. 

Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy rezerwacji, szczególnie grupom, bez podania przyczyny. Rezerwacje grupowe mogą być dokonywane wyłącznie przez telefon. Rezerwacja zostanie przyjęta lub nie, w zależności od wybranego campingu, składu i wieku osób w grupie. 

Roan nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę, kradzież, zniszczenie lub uszkodzenie mienia osób korzystających z zakwaterowania świadczonego przez touroperatora. Goście korzystający z sejfów oferowanych przez camping, robią to na własne ryzyko i Roan nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub uszkodzenie tych sejfów / zamykanych szafek. 

Każdy, kto korzysta z zakwaterowania Roan jest zobowiązany do przestrzegania zasad postępowania, określonych przez właściciela campingu. W przypadku naruszenia tych zasad, zarówno Roan jak i właściciel campingu zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na camping lub do zakwaterowania.

Poza sezonem (wiosna i jesień), niektóre obiekty, takie jak baseny czy sklepy mogą być zamknięte lub otwarte w krótszym czasie.

Na niektórych campingach wymagane są czepki kąpielowe oraz tradycyjne kąpielówki. 

Zwierzęta są akceptowane tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach Lodge Holiday (nie na każdym campingu). Jeśli klient przyjedzie z pupilem na camping, gdzie zwierzęta nie są akceptowane, organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na camping lub do zakwaterowania. Na campingu Etruria w Le Capanne opłata za psa pobierana jest na miejscu.

15. Ewentualne dodatkowe koszty

We wszystkich krajach płaci się podatek turystyczny. Czy pobieracie Państwo opłatę w wysokości od 0,50 € do 1,00 € za dzień za osobę. W Chorwacji niektóre kempingi mają opłatę rejestracyjną w wysokości +/- € 1,- za osobę (jest to za pobyt, a nie za dzień). W Holandii nadal mogą być naliczane koszty usług. Dopłaty te są uiszczane na miejscu (podatek turystyczny i opłaty rejestracyjne są w niektórych przypadkach uiszczane już w momencie dokonywania rezerwacji).


----------------------------------------

Nasz katalog oraz strona internetowa zostały przygotowane z najwyższą starannością w oparciu o informacje dostępne we wrześniu 2019 roku. Nie możemy przyjąć odpowiedzialności za jakiekolwiek późniejsze zmiany. Nie przyjmujemy również odpowiedzialności za nieprzewidziane okoliczności, takie jak warunki pogodowe, prace budowlane na terenie campingu, szkodniki i owady, hałas, funkcjonowanie urządzeń na campingu (np. basenów lub WiFi) oraz innych okoliczności, za które odpowiedzialny jest właściciel campingu. 
Za niektóre atrakcje/udogodnienia (np. tenis) pobierana jest opłata na campingu.
Fotografie i rysunki pokazane w katalogu i na stronie internetowej mają służyć ogólnemu opisowi campingu i/lub zakwaterowania. 

Wszelkie sprawy nie objęte niniejszymi warunkami zostaną przekazane do Zarządu, który podejmuje decyzje o odpowiednim kierunku działania.

Preferencje

Jeśli macie życzenia odnośnie położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.) możecie je zgłosić w trakcie dokonywania rezerwacji. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Państwa prośbę, jednakże nie możemy tego zagwarantować. Wyjątek stanowi dodatkowo płatna preferencja typu “zakwaterowania sąsiadujące” lub "gwarancja wybranego stanowiska" (dodatkowo płatne). 

Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach i w przypadku rezerwacji zakwaterowania tego samego typu w dokładnie tym samym terminie (dozwolona maksymalna ilość to 3 zakwaterowania). Opłata w wysokości 130 PLN pobierana jest od każdej rezerwacji. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120€ zwrotu za każde zakwaterowanie. 

Gwarancja wybranego stanowiska dostępna jest tylko na niektórych campingach. Wykupując tę opcję macie gwarancję, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Dokonując rezerwacji do 30 września opłata wynosi 220 PLN. Po tym terminie opłata wynosi 430 PLN. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Gwarancję wybranego stanowiska można rezerwować tylko do 29 lutego 2020, nie ma możliwości połączenia jej z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego i możliwa jest tylko w przypadku rezerwacji mobile home'ów. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz zwrot wpłaconej kwoty za tę gwarancję plus do 100€ za każde zakwaterowanie. 

Błędy i zaniechania

Błędy i zaniechania na naszej stronie internetowej/katalogu nie mają charakteru wiążącego. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany wszelkich błędów, które mogły wystąpić.

Reklamacje

Zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nie mieli Państwo powodów do składania reklamacji. Jednakże, pomimo naszych wysiłków, jeśli znajdzie się powód do złożenia uzasadnionej reklamacji, prosimy zwrócić się do naszego przedstawiciela na campingu i złożyć u niego wstępną reklamację. Na miejscu podjęte zostaną wysiłki, aby rozwiązać istniejący problem. Jeśli w dalszym ciągu nie będą Państwo zadowoleni z rozwiązania, to prosimy o ponowny niezwłoczny kontakt z przedstawicielem na campingu i sporządzenie raportu, który koniecznie musi być podpisany przez Klienta oraz naszego przedstawiciela. 

Aby reklamacja została wniesiona skutecznie należy ją przesłać do biura, w którym dokonywano rezerwacji w formie pisemnej wraz podpisanym raportem, nie później niż w ciągu 30 dni od zakończenia pobytu. 

Ubezpieczenie podróżne i ubezpieczenie od rezygnacji

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się tutaj: https://campingplus.pl/ubezpieczenia

Wpisując swój nr rezerwacji w odpowiednim polu (podany na potwierdzeniu rezerwacji), system wyświetli  Wam możliwe do wykupienia pakiety wraz z ich opisem i podaniem stawek.

Szczególnie zachęcamy do wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży, dzięki któremu, jeśli z powodu choroby lub nieszczęśliwego wypadku nie będziecie mogli wyruszyć w zaplanowaną podróż lub będziecie musieli skrócić pobyt z podobnych powodów, ERGO zwróci Wam do 80% poniesionych kosztów.

Wnioski końcowe

Proszę mieć na uwadze, że wakacje oferowane przez naszą firmę, pomimo iż są to luksusowe obiekty i komfortowe zakwaterowania, odbywają się na campingu, gdzie kontakt z naturą (np. warunki atmosferyczne czy owady) jest na pewno bliższy niż w przypadku innych form zakwaterowania.
Uprzejmie informujemy - zwłaszcza osoby, które nigdy wcześniej nie korzystały z tej formy wypoczynku - że nasze campingi są zazwyczaj w pełni obłożone w lipcu i sierpniu. Jeśli Waszymi priorytetami są cisza, spokój i prywatność, zalecamy, aby unikać pobytu w  tych miesiącach lub wybierać mniejsze ośrodki. Urlop za granicą oznacza także pobyt wśród ludzi, którzy reprezentują różne kultury i zwyczaje, a także różne normy i wartości. Przykładowo siesta w krajach na południu Europy jest ogólnie przyjętą normą, podczas której baseny i bramy na camping są zamknięte. 
Należy pamiętać, że prędkość WiFi w krajach śródziemnomorskich może być wolniejsza niż ta, którą posiadacie Państwo w domu.
Są to bardzo ważne czynniki, które należy brać pod uwagę przy wyborze wczasów.