FAQ

Przed dokonaniem rezerwacji

Czy mogę zrobić wstępną rezerwację?

Oferujemy taką opcję na maksymalnie 5 dni (włączając soboty i niedziele). Możesz do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość mailową, jeśli zdecydujesz się zatwierdzić lub anulować rezerwację. Wstępna rezerwacja na mniej niż miesiąc przed rozpoczęciem pobytu jest możliwa tylko na jeden dzień roboczy.

Czy mogę zgłosić swoje preferencje odnośnie położenia zakwaterowania?

Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Co prawda nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby, ale obiecujemy dać z siebie wszystko!

Wyjątek stanowi dodatkowo płatna preferencja typu "zakwaterowania sąsiadujące”, jeśli jedziecie w dwie lub więcej rodzin. Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Wami i drugą rodziną. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach i w przypadku rezerwacji zakwaterowania tego samego typu w dokładnie tym samym terminie (dozwolona maksymalna ilość to 3 zakwaterowania). Opłata w wysokości 130 PLN pobierana jest od każdej rezerwacji. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120€ zwrotu za każde zakwaterowanie.

Czy w firmie Roan jest opłata rezerwacyjna?

W naszej firmie nie obowiązuje opłata rezerwacyjna.

W jakie dni można przyjeżdżać na camping?

W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na camping są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki poza sezonem, natomiast w sezonie (06.06.2020-05.09.2020) w soboty, poniedziałki i czwartki.

Na naszych campingach w Chorwacji oraz campingach Playa Montroig, Cala Gogo, Playa Brava, La Sirene, La Masia, Vilanova Park, Domaine de la Noguière, Les Méditerranées Beach Garden, Les Sablons, Mas des Lavandes, L'Etoile d'Argens, Les Mouettes, Le Val de Bonnal, Villaggio Europa, Spiaggia e Mare, Sant' Angelo, Ca Savio, Tahiti, Le Capanne, Norcenni Girasole, Piantelle, San Vito / Cisano, Bella Italia i Altomincio Family Park e przyjazdy i wyjazdy odbywają się w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki przez cały sezon. 

Na campingu Pra'delle Torri przyjazdy i wyjazdy odbywają się w niedziele, poniedziałki i czwartki. W terminie od 22.04.2020 do 23.05.2020 oraz od 5.09.2020 do końca sezonu przyjazdy i wyjazdy możliwe są także w soboty. 

Na campingach Roompot Beach Resort i Le Croix du Vieux Pont dni przyjazdów i wyjazdów są dowolne. 

Na campingu De Schatberg przyjazdy i wyjazdy możliwe są codziennie oprócz wtorków.

Czy jest pobierana dodatkowa opłata za więcej niż 4 osoby?

Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata: • 5. osoba + 13 PLN za noc • 6. osoba + 17 PLN za noc • 7. osoba + 22 PLN za noc.

Uwaga: na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6 osobę wynosi 34 PLN za noc, na campingu Pra delle Torri opłata za 6 osobę uzależniona jest od terminu pobytu i wieku (szczegóły w opisie campingu), na campingu Domaine du Verdon opłata za 7 osobę wynosi 56 PLN za noc, na campingach: Bijela Uvala, Zelena Laguna, Union Lido, Mediterraneo, Les Sablons, Portofelice i Marina di Venezia opłata za 7 osobę wynosi 43 PLN za noc.

Czy na miejscu pobierane są jeszcze dodatkowe opłaty?

Na miejscu jesteś zobowiązany do zapłaty podatku turystycznego. Wynosi on od 0,50 do 1 € za osobę dziennie. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny (camping Terme Catez pobiera dodatkową opłatę w wysokości 1,25–2,50 EUR za dzień za dzieci w wieku 6 lat i starsze).

Na niektórych campingach w Chorwacji (Porto Sole, Vestar, Polari, Krk, Belvedere Trogir, Solaris Beach Resort i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 € za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W stosownych przypadkach opłaty te są wyraźnie określone na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.

Będziesz również zobowiązany do wpłacenia kaucji w wysokości 100 €, - w gotówce, która zostanie zwrócona, jeśli zostawisz zakwaterowanie w dniu wyjazdu czyste i dokładnie posprzątane. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. Konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00 kaucja w wysokości 100 € wpłacona w dniu przyjazdu zostanie zwrócona na Twoje konto po sprawdzeniu zakwaterowania, jeśli będzie ono czyste i dokładnie posprzątane.

Czy możliwe są pobyty ze zwierzętami?

Możesz zabrać ze sobą swojego zwierzaka na campingi, na których zwierzęta są akceptowane. Zwierzęta są dozwolone tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach typu Lodge . Dokonując rezerwacji, musisz podać informację, że zamierzasz podróżować ze swoim zwierzakiem. Opłata wynosi 39 zł za noc. We wszystkich naszych mobile home'ach zwierzęta nie są akceptowane.

Jakie dodatki mogę zarezerwować?

Pomyśleliśmy o wszystkim. Możesz zarezerwować za naszym pośrednictewem następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego i pobyt swojego zwierzaka.

Czy udogodnienia na campingach są zawsze dostępne?

Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.

Czy na każdym campingu można grillować?

Grillowanie jest dozwolone na prawie wszystkich campingach. Zapewniamy bezpłatne grille węglowe lub grille gazowe (z butlą gazową) w miejscu zakwaterowania. Na niektórych campingach znajdują się wspólne miejsca do grillowania lub grillowanie jest zabronione. W takim przypadku w miejscu zakwaterowania znajdziesz grill teflonowy. Na stronach poszczególnych campingów możesz sprawdzić, jaki rodzaj grilla będzie znajdował się przy Twoim zakwaterowaniu.

Jakie zasady obowiązują na basenach?

Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Verde, a domkiem Casa Adria?

Casa Adria to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy między tymi mobile home'ami! (Domek Casa Adria jest dodatkowo wyposażony w kuchenkę mikrofalową.)

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Excellent, a Casa Royal?

Mobile home Casa Royal to zakwaterowanie oferowane przez naszą siostrzaną firmę Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy pomiędzy tymi domkami!

Jaka jest różnica pomiędzy namiotem z gazebo (RO), a namiotem z gazebo (GO)?

Namiot z gazebo (GO) to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Oprócz koloru nie ma żadnej różnicy między tymi namiotami!

Co jest wliczone w cenę?

Cena obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd i VAT. Cena dotyczy maksymalnie 4 osób.

Czy mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się tutaj: https://campingplus.pl/ubezpieczenia

Wpisując swój nr rezerwacji w odpowiednim polu (podany na potwierdzeniu rezerwacji), system wyświetli  Wam możliwe do wykupienia pakiety wraz z ich opisem i podaniem stawek.

Kiedy masz już rezerwację

W jakim terminie muszę wpłacić zaliczkę?

Dokonując rezerwacji do 31 grudnia 2019 w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji należy wpłacić zaliczkę w wysokości 10%, a następnie 20% ceny pobytu do 21 stycznia 2020. Dla rezerwacji zrobionej od 01 stycznia 2020 zaliczka wynosi 30%. W obydwu przypadkach pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 14 dni przed rozpoczęciem wakacji.

Czy mogę zmienić rezerwację?

Zawsze możesz zmienić swoją rezerwację. W niektórych przypadkach pociąga to za sobą dodatkowe koszty. Jeśli chcesz przenieść rezerwację na inny okres, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, pod warunkiem, że cena pozostanie co najmniej taka sama. W przypadku zmian, które będą skutkowały obniżeniem ceny będą miały zastosowanie koszty, jak w przypadku częściowej anulacji. Jeśli dokonanie zmiany będzie możliwe, każdorazowo otrzymasz potwierdzenie w formie pisemnej.

Czy mogę anulować tylko część mojej rezerwacji?

Możesz anulować rezerwację bezpłatnie do 1 lutego 2020 r. Zaliczka zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto. Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, musisz uiścić opłatę za rezygnację (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę rezygnacyjną za anulowane noce. 

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

O Roan Camping Holidays

Czy Roan jest polską firmą?

Roan to firma holenderska założona w 1986 roku. Roan Camping Holidays jest częścią European Campig Group.