
Mam pytanie dotyczące
Przed dokonaniem rezerwacji
Oferujemy taką opcję na maksymalnie 5 dni (włączając soboty i niedziele). Możesz do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość mailową, jeśli zdecydujesz się zatwierdzić lub anulować rezerwację. Wstępna rezerwacja na mniej niż miesiąc przed rozpoczęciem pobytu jest możliwa tylko na jeden dzień roboczy.
W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić obowiązujące dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce. Dla rezerwacji rozpoczynających się w czwartek minimalna długość pobytu to 4 noce. Dotyczy to wszystkich campingów.
Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny.
Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Vestar, Polari, Krk, Amadria Park Camping Trogir, Solaris Amadria Park Šibenik i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii. Opłata za wodę i energię elektryczną nie jest wliczona do ceny pobytu na następujących campingach: Hunzedal, Callassande i Kijkduin. W przypadku tych campingów koszty podatków lokalnych należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji (podatki lokalne obejmują opłatę klimatyczną, gaz, energię elektryczną i odpady).
Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W stosownych przypadkach opłaty te są wyraźnie określone na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.
W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w wysokości 100 EUR w formie gotówkowej. Po przyjedzie na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli zostawisz zakwaterowanie w dniu wyjazdu czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00, po sprawdzeniu przez naszych pracowników czy zakwaterowanie zostawiliście czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, wypełniony formularz SEPA zostanie zniszczony. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni pobrać 25 EUR z kaucji.
Czasami konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej.
Oczywiście, na wybranych campingach istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Należy ją zarezerwować bezpośrednio podczas robienia rezerwacji. Koszt sprzątania za mobile home'y i namioty typu Lodge Woody wynosi od 253 zł, a za namioty z gazebo oraz namioty Lodge Holiday od 185 zł (sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę mobile home'u Supreme Lounge). Wykupując usługę sprzątania końcowego prosimy o zabranie przed wyjazdem jedzenia z lodówki i szafek, wyrzucenie śmieci, pozmywanie oraz pochowanie naczyń, a także wyczyszczenie grilla.
Na wielu campingach obowiązuje obowiązkowa opłata za sprzątanie końcowe, która zostanie naliczona w momencie rezerwacji.
Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.
Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.
Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny w kraju docelowym lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.
Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.
Nie będziemy prosić o dokumentację medyczną, więc jeśli podróżujesz do miejsca z wymogiem kwarantanny dla osób niezaszczepionych, nie będziemy w stanie tego zweryfikować i nie będziesz mógł skorzystać z Gwarancji zwrotu pieniędzy. To samo dotyczy osób zaszczepionych jeśli chodzi o dokumentację medyczną. Jeżeli miejsce, do którego podróżujesz wskazuje na wymóg kwarantanny na poziomie krajowym, niezależnie od statusu szczepienia, jest to dla nas wymierne i będziesz uprawniony do skorzystania z Gwarancji zwrotu pieniędzy."
W naszej firmie nie obowiązuje opłata rezerwacyjna.
Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy wpłacić zaliczkę we wskazanym terminie.
Od 1 lutego 2021 r. SGR wprowadził obowiązkową składkę dla jej członków w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Luxury Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.
Roan Luxury Camping Holidays jest członkiem SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.
Składka konsumencka SGR (dawniej składka SGR) została zniesiona w 1999 roku. W tym czasie SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta została ponownie wprowadzona.
Pomyśleliśmy o wszystkim. Możesz zarezerwować za naszym pośrednictewem następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego i pobyt swojego zwierzaka.
Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).
Każdy z tych mobile home'ów posiada 3 sypialnie, klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Dodatkowo, sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę Salonu Premium Plus! Premium Plus Lounge wyposażony jest w kuchnię z przodu przyczepy kempingowej oraz duże przesuwne drzwi na werandę, a w Premium Lounge kuchnia znajduje się z tyłu i można przejść przez francuskie drzwi na werandę. W Premium Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i salonik, w Premium Plus Lounge znajduje się kombi jadalnia/siedziba. Front domku Prestige ma również nowoczesny „kamienny" wygląd.
Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online!
Szczegóły znajdują się tutaj: https://campingplus.pl/ubezpieczenia
Wpisując swój nr rezerwacji w odpowiednim polu (podany na potwierdzeniu rezerwacji), system wyświetli Wam możliwe do wykupienia pakiety wraz z ich opisem i podaniem stawek.
Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 230 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia tej gwarancji z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Cena obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, koszt wynajmu parceli, VAT i opłatę za 4 osoby. Za 5, 6 i 7 osobę pobierana jest dopłata.
Cena nie zawiera składki SGR w wysokości 10 euro za rezerwację. Opłata klimatyczna również nie jest wliczona w cenę. W większości przypadków płaci się ją na miejscu, a na niektórych campingach w momencie dokonywania rezerwacji.
Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.
Grillowanie jest dozwolone na prawie wszystkich campingach. Zapewniamy bezpłatne grille węglowe lub grille gazowe (z butlą gazową) w miejscu zakwaterowania. Na niektórych campingach znajdują się wspólne miejsca do grillowania lub grillowanie jest zabronione. W takim przypadku w miejscu zakwaterowania znajdziesz grill teflonowy. Na stronach poszczególnych campingów możesz sprawdzić, jaki rodzaj grilla będzie znajdował się przy Twoim zakwaterowaniu.
Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata: • 5. osoba + 13 PLN za noc • 6. osoba + 17 PLN za noc • 7. osoba + 22 PLN za noc.
Uwaga: na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6 osobę wynosi 34 PLN za noc, na campingu Pra delle Torri opłata za 6 osobę uzależniona jest od terminu pobytu i wieku (szczegóły w opisie campingu), na campingu Domaine du Verdon opłata za 7 osobę wynosi 56 PLN za noc, na campingach: Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo, i Marina di Venezia opłata za 7 osobę wynosi 43 PLN za noc.
Swojego zwierzaka możesz zabrać tylko na te campingi, które zezwalają na pobyt zwierząt. Zwierzęta są akceptowane tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach Lodge Holiday (nie na każdym campingu). Dokonując rezerwacji koniecznie należy zaznaczyć, że zamierzasz podróżować ze swoim zwierzakiem. Opłata wynosi od 41 zł za noc. Na campingach Etruria i Le Capanne opłata za psa pobierana jest na miejscu.
Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 138 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120 € zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.
Gwarancję wybranego stanowiska można zarezerwować najpóźniej do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu i nie można jej wykupić w połączeniu z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Po przyjeździe na camping należy uiścić podatek turystyczny/opłatę klimatyczną w recepcji głównej lub u naszego personelu. Na części campingów podatek turystyczny/opłatę klimatyczną należy uiścić podczas dokonywania rezerwacji. W niektórych przypadkach za małe dzieci opłata ta nie jest pobierana. Na niektórych campingach w recepcji głównej należy oddać paszport i odebrać go po opłaceniu opłaty klimatycznej lub przy wyjeździe. Na campingach Playa Brava, Bijela Uvala, Zelena Laguna, Lanterna Premium Camping Resort, Bi-Village i Park Umag podatek turystyczny/opłata klimatyczna i wszelkie koszty rejestracji pobierane są już podczas rezerwacji.
Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 140 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.
Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 450 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia gwarancji wybranego stanowiska z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Kiedy masz już rezerwację
Rezerwację można anulować bezpłatnie do 31 stycznia 2023 r. Wpłacona zaliczka zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto (oprócz obowiązkowej opłaty SGR w wysokości 10 euro). Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, naliczona zostanie opłata za całkowite / częściowe anulowanie rezerwacji (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę za anulowane noce. System rezerwacji Roan jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, iż nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie wysyłając do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi.
Dokonując rezerwacji na sezon 2023 do 31 grudnia 2022, klient jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji zaliczki w wysokości 465 PLN. W przypadku rezerwacji dokonanych w styczniu i lutym 2023 r. zaliczka wynosić będzie 15% ceny wakacji. Od marca 2023 zaliczka wynosić będzie 25% ceny wakacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem.
Pełna opłata za wczasy powinna zostać wniesiona niezwłocznie, jeśli rezerwacja została zrobiona na 8 lub mniej tygodni przed wyjazdem.
Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminie, Roan zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, a klient jest odpowiedzialny za poniesienie kosztów anulowania rezerwacji zgodnie z zapisami w "Zasadach i warunkach rezygnacji" w punkcie 2. Rezygnacja.
Zawsze możesz zmienić swoją rezerwację. W niektórych przypadkach pociąga to za sobą dodatkowe koszty.
Nie pobieramy dodatkowych opłat za usługę:
- dopisania osób
- dodania dodatków
- przedłużenia pobytu
Oczywiście, opłaty za dopisane osoby, dodatki, dodatkowe noce itp. będą naliczone.
Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.
Zmiana rezerwacji możliwa jest tylko w ramach tego samego sezonu (zmiana na inny sezon nie jest możliwa).
Roan zastrzega sobie prawo do zmiany cen, które mogą zmieniać się codziennie.
Jeśli chcesz usunąć określoną liczbę noclegów (lub wcześniej zarezerwowane dodatki lub osoby) z rezerwacji, będą miały zastosowanie koszty, jak w przypadku częściowej anulacji. Jeśli dokonanie zmiany będzie możliwe, każdorazowo otrzymasz potwierdzenie w formie pisemnej.
Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 28 dni przed rozpoczęciem wakacji.
Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.
Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).
Rezerwacje z roku 2022 i lat poprzednich możecie znaleźć na swoim koncie w zakładce Mój Roan. W związku z przejściem na nowy system rezerwacji, dla rezerwacji na rok 2023 konieczne będzie utworzenie nowego loginu do konta. Poprzednie rezerwacje nie będą już tutaj dostępne.
Jeżeli dokonaliście 2 lub więcej rezerwacji, np. łącząc pobyt na 2 campingach lub wybierając się na wakacje z kilkoma rodzinami w tym samym czasie, na swoim koncie będziecie mogli zobaczyć wyłącznie swoją pierwszą rezerwację. Jesteśmy świadomi tego błędu technicznego.
Łóżeczka turystyczne znajdujące się w naszej ofercie mają rozmiar 120 x 60 cm.
Swoje rezerwacje można zobaczyć i zarządzać nimi logując się do Mój Roan. Możliwe jest tu np. edytowanie swoich danych, a także rezerwowanie większości dodatków.
Istnieje zakaz ładowania samochodów elektrycznych z gniazdek znajdujących się w namiotach i mobile home'ach. Należy to robić w specjalnie do tego przeznaczonej stacji ładowania. Informację, czy na danym campingu znajduje się stacja ładowania, można znaleźć w sekcji "Udogodnienia".
Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi pracownikami na campingach w tym regionie. Jeśli dojdzie do sytuacji, w której Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się zgodnie z planem, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
O Roan
Roan to firma holenderska założona w 1986 roku. Roan Luxury Camping Holidays jest częścią European Camping Group.