Lista ulubionych campingów

Mam pytanie dotyczące

Przed dokonaniem rezerwacji

Czy na każdym campingu można grillować?

Grillowanie jest dozwolone na prawie wszystkich campingach. Zapewniamy bezpłatne grille węglowe lub grille gazowe (z butlą gazową) w miejscu zakwaterowania. Na niektórych campingach znajdują się wspólne miejsca do grillowania lub grillowanie jest zabronione. W takim przypadku w miejscu zakwaterowania znajdziesz grill teflonowy. Na stronach poszczególnych campingów możesz sprawdzić, jaki rodzaj grilla będzie znajdował się przy Twoim zakwaterowaniu.

Co oznacza gwarancja zwrotu pieniędzy

Jeśli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu rządowych regulacji dotyczących podróży do miejsca docelowego, gwarantujemy, że otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji lub otrzymanie vouchera. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.

Czy mogę zrobić wstępną rezerwację?

Oferujemy taką opcję na maksymalnie 5 dni (włączając soboty i niedziele). Możesz do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość mailową, jeśli zdecydujesz się zatwierdzić lub anulować rezerwację. Wstępna rezerwacja na mniej niż miesiąc przed rozpoczęciem pobytu jest możliwa tylko na jeden dzień roboczy.

Czy w Roan przyjazd na camping możliwy jest tylko w sobotę?

W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić obowiązujące dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce.

Czy na miejscu pobierane są jeszcze dodatkowe opłaty?

Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny (camping Terme Catez pobiera dodatkową opłatę w wysokości 1,25–2,50 EUR za dzień za dzieci w wieku 6 lat i starsze).

Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Porto Sole, Vestar, Polari, Krk, Belvedere Trogir, Solaris Beach Resort i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii. Opłata za  wodę i energię elektryczną nie jest wliczona do ceny pobytu na następujących campingach: Roompot Beach Resort, Hunzedal, Bospark Lunsbergen, Callassande i Kijkduin. W przypadku tych campingów koszty podatków lokalnych należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji (podatki lokalne obejmują opłatę klimatyczną, gaz, energię elektryczną i odpady).

Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W stosownych przypadkach opłaty te są wyraźnie określone na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.

Będziesz również zobowiązany do wpłacenia kaucji w wysokości 100 EUR - w gotówce, która zostanie zwrócona, jeśli zostawisz zakwaterowanie w dniu wyjazdu czyste i dokładnie posprzątane. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. Konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00 kaucja w wysokości 100 EUR wpłacona w dniu przyjazdu zostanie zwrócona na Twoje konto po sprawdzeniu zakwaterowania, jeśli będzie ono czyste i dokładnie posprzątane. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni zatrzymać 25 EUR z wpłaconej kaucji.

Czy mogę wykupić usługę sprzątania końcowego?

Oczywiście, na wybranych campingach istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Należy ją zarezerwować bezpośrednio podczas robienia rezerwacji. Koszt sprzątania za mobile home'y i namioty typu Lodge Woody wynosi od 253 zł, a za namioty z gazebo oraz namioty Lodge Holiday od 185 zł (sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę mobile home'u Supreme Lounge). Wykupując usługę sprzątania końcowego prosimy o zabranie przed wyjazdem jedzenia z lodówki i szafek, wyrzucenie śmieci, pozmywanie oraz pochowanie naczyń, a także wyczyszczenie grilla. 

Na wielu campingach obowiązuje obowiązkowa opłata za sprzątanie końcowe, która zostanie naliczona w momencie rezerwacji.

Czy mogę zgłosić swoje preferencje odnośnie położenia zakwaterowania?

Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.

Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.

Czy w firmie Roan jest opłata rezerwacyjna?

W naszej firmie nie obowiązuje opłata rezerwacyjna.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy wpłacić zaliczkę we wskazanym terminie.

Dlaczego dokonując rezerwacji muszę opłacić składkę na fundusz gwarancyjny SGR w wysokości 10 euro?

Od 1 lutego 2021 r. fundusz gwarancyjny SGR wprowadzi obowiązkową składkę w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.

Roan Camping Holidays jest członkiem holenderskiego funduszu gwarancyjnego SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.

Wkład własny SGR został zniesiony w 1999 roku. W tym czasie fundusz gwarancyjny SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 fundusz SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta zostanie ponownie wprowadzona.

Jakie dodatki mogę zarezerwować?

Pomyśleliśmy o wszystkim. Możesz zarezerwować za naszym pośrednictewem następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego i pobyt swojego zwierzaka.

Jakie zasady obowiązują na basenach?

Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).

Jaka jest różnica pomiędzy mobile home'em Prestige Lounge a Vision Lounge?

Każdy z tych mobile home'ów posiada 3 sypialnie, klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Prestige Lounge wyposażony jest w kuchnię z przodu przyczepy kempingowej oraz duże przesuwne drzwi na werandę, a w Vision Lounge kuchnia znajduje się z tyłu i można przejść przez francuskie drzwi na werandę. W Vision Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i salonik, w Prestige Lounge znajduje się kombi jadalnia/siedziba. Front domku Prestige ma również nowoczesny „kamienny" wygląd.

Czy mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się tutaj: https://campingplus.pl/ubezpieczenia

Wpisując swój nr rezerwacji w odpowiednim polu (podany na potwierdzeniu rezerwacji), system wyświetli  Wam możliwe do wykupienia pakiety wraz z ich opisem i podaniem stawek.

Czy mogę zarezerwować konkretne stanowisko na campingu?

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 230 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Gwarancję wybranego stanowiska można rezerwować tylko do 28 lutego 2021 i nie ma możliwości połączenia jej z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Co jest zawarte w cenie?

Cena obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, koszt wynajmu parceli, VAT i opłatę za 4 osoby. Za 5, 6 i 7 osobę pobierana jest dopłata.

Cena nie zawiera składki SGR w wysokości 10 euro za rezerwację. Opłata klimatyczna również nie jest wliczona w cenę. W większości przypadków płaci się ją na miejscu, a na niektórych campingach w momencie dokonywania rezerwacji.

Czy udogodnienia na campingach są zawsze dostępne?

Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.

Czy jest pobierana dodatkowa opłata za więcej niż 4 osoby?

Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata: • 5. osoba + 13 PLN za noc • 6. osoba + 17 PLN za noc • 7. osoba + 22 PLN za noc.

Uwaga: na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6 osobę wynosi 34 PLN za noc, na campingu Pra delle Torri opłata za 6 osobę uzależniona jest od terminu pobytu i wieku (szczegóły w opisie campingu), na campingu Domaine du Verdon opłata za 7 osobę wynosi 56 PLN za noc, na campingach: Bijela Uvala, Zelena Laguna, Union Lido, Mediterraneo, Les Sablons, Portofelice i Marina di Venezia opłata za 7 osobę wynosi 43 PLN za noc.

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Excellent a Casa Royal?

Mobile home Casa Royal to zakwaterowanie oferowane przez naszą siostrzaną firmę Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy pomiędzy tymi domkami!

Czy możliwe są pobyty ze zwierzętami?

Swojego zwierzaka możesz zabrać tylko na te campingi, które zezwalają na pobyt zwierząt. Zwierzęta są akceptowane tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach Lodge Holiday (nie na każdym campingu) oraz na campingu Domaine de la Yole w domkach typu Cinsault. Dokonując rezerwacji koniecznie należy zaznaczyć, że zamierzasz podróżować ze swoim zwierzakiem. Opłata wynosi od 41 zł za noc. Na campingach Etruria i Le Capanne opłata za psa pobierana jest na miejscu.

Czy w Roan możemy zarezerwować zakwaterowania obok siebie?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 138 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120€ zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.

Możliwość wykupienia gwarancji wybranego stanowiska jest możliwa tylko do 28 lutego 2021.

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Verde a domkiem Casa Adria?

Casa Adria to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy między tymi mobile home'ami! (Domek Casa Adria jest dodatkowo wyposażony w kuchenkę mikrofalową.)

Podatek turystyczny/opłata klimatyczna

Po przyjeździe na camping należy opłacić podatek turystyczny/opłatę klimatyczną w recepcji głównej campingu lub u naszego personelu. W niektórych przypadkach za małe dzieci opłata ta nie jest pobierana. Na niektórych campingach w recepcji głównej należy oddać paszport i odebrać go po opłaceniu podatku turystycznego/opłaty klimatycznej lub przy wyjeździe. Na campingach Playa Brava, Bijela Uvala, Zelena Laguna, Lanterna Premium Camping Resort, Bi-Village i Park Umag podatek turystyczny/opłata klimatyczna i wszelkie koszty rejestracji pobierane są już podczas rezerwacji.

Jaka jest różnica pomiędzy gwarancją zakwaterowania sąsiadującego a gwarancją wybranego stanowiska?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 138 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 230 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Gwarancję wybranego stanowiska można rezerwować tylko do 28 lutego 2021 i nie ma możliwości połączenia jej z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Jaka jest różnica pomiędzy namiotem z gazebo (RO), a namiotem z gazebo (GO)?

Namiot z gazebo (GO) to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Oprócz koloru nie ma żadnej różnicy między tymi namiotami!

Kiedy masz już rezerwację

Czy mogę zmienić rezerwację?

Zawsze możesz zmienić swoją rezerwację. W niektórych przypadkach pociąga to za sobą dodatkowe koszty. 

Nie pobieramy dodatkowych opłat za usługę:

  • dopisania osób
  • dodania dodatków
  • przedłużenia pobytu

Oczywiście, opłaty za dopisane osoby, dodatki, dodatkowe noce itp. będą naliczone.

Przy zmianie rezerwacji zachowamy ceny obowiązujące w dacie jej pierwotnej rezerwacji. 

Jeśli chcesz przenieść swoją rezerwację na inny okres, od 1 kwietnia nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, pod warunkiem, że cena pozostanie co najmniej taka sama. Jeśli cena będzie niższa, nie będziemy korygować pierwotnej ceny wakacji.

Roan zastrzega sobie prawo do zmiany cen, które mogą zmieniać się codziennie.

Jeśli chcesz usunąć określoną liczbę noclegów (lub wcześniej zarezerwowane dodatki lub osoby) z rezerwacji, będą miały zastosowanie koszty, jak w przypadku częściowej anulacji. Jeśli dokonanie zmiany będzie możliwe, każdorazowo otrzymasz potwierdzenie w formie pisemnej.

Czy mogę anulować tylko część mojej rezerwacji?

Rezerwację można anulować bezpłatnie do 31 marca 2021 r. Zaliczka zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto. Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, musisz uiścić opłatę za rezygnację (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę rezygnacyjną za anulowane noce. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie. Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi lub złożyć odpowiedni wniosek poprzez Mój Roan.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 14 dni przed rozpoczęciem wakacji.


W jakim terminie muszę wpłacić zaliczkę?

Dokonując rezerwacji do 28 lutego 2021, klient był zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji zaliczki w wysokości 399 PLN. Dokonując rezerwacji od 1 marca 2021, klient jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji zaliczki w wysokości 30% wartości pobytu. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem. W przypadku klientów, których zarezerwowany pobyt ma miejsce od marca do czerwca pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero na 4 tygodnie przed wyjazdem.

Pełna opłata za wczasy powinna zostać wniesiona niezwłocznie, jeśli rezerwacja została zrobiona na 8 lub mniej tygodni przed wyjazdem.



Czy Roan ma elastyczne ceny i co to oznacza dla mojej rezerwacji?

Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

Czy w "Mój Roan" mogę znaleźć wszystkie moje rezerwacje?

W "Mój Roan" można zobaczyć wszystkie swoje rezerwacja dokonane w porzednich sezonach.

Jeśli rezerwowałeś 2 lub więcej campingów w ramach jednej rezerwacji (np. pobyt łączony lub jedziesz na urlop z kilkoma rodzinami jednocześnie), możesz niestety zobaczyć tylko swoją pierwszą rezerwację. Jesteśmy świadomi tego błędu technicznego. 

O Roan Camping Holidays

Czy Roan jest polską firmą?

Roan to firma holenderska założona w 1986 roku. Roan Camping Holidays jest częścią European Camping Group.

COVID-19

Czym jest "Pass Sanitaire" obowiązujący we Francji?

Francuski rząd wprowadził obowiązek posiadania paszportu sanitarnego (Pass Sanitaire) dla osób od 18 roku życia (dzieci w wieku od 12 do 17 lat nie potrzebują posiadać tego dokumentu do 30 sierpnia) chcących przebywać w miejscach skupiających powyżej 50 osób. Od 1 sierpnia będzie on także obowiązywał w takich miejscach jak bary, restauracje, centra handlowe oraz środkach transportu jak TGV, autobusy dalekobieżne czy samoloty.

Ma to na celu potwierdzenie, że dana osoba jest zdrowa (nie jest zakażona Covid-19). 

Akceptowanym dokumentem zaświadczającym ten fakt w formie cyfrowej lub papierowej jest: 

  • potwierdzenie pełnego zaszczepienia - Unijny Certyfikat Covid (jest on ważny, gdy minął 1 tydzień od otrzymania drugiej dawki szczepionek Pfizer, Moderna, AstraZeneca albo 4 tygodnie w przypadku szczepionki Johnson & Johnson) lub
  • negatywny wyniku testu wymazowego PCR lub antygenowego (testy samodzielne nie są akceptowane) wykonanego nie więcej niż 48 godzin wcześniej lub
  • zaświadczenie o wyzdrowieniu po Covid-19 ważne od 11 dni do 6 miesięcy od uzyskania pozytywnego wyniku testu

Taki dokument należy przedstawić podczas meldowania się na campingu.

Czy mogę pojechać na wakacje z Roanem, jeśli nie zostałem zaszczepiony przeciwko Covid-19?

Tak, jest to możliwe. Konieczne jest zapoznanie się i przestrzeganie wymagań dotyczących wjazdu do danego kraju przez który będziesz przejeżdżać i w którym będziesz spędzać wakacje. Informacje można znaleźć na rządowej stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Co należy rozumieć przez negatywną rekomendację dotyczącą podróży?

Negatywna rekomendacja dotycząca podróży oznacza, że miejsce, do którego chcesz się udać, nie pozwala turystom na udanie się tam lub kraj, w którym mieszkasz, odradza wyjeżdżanie w to miejsce.

Dotyczy to również sytuacji, jeśli nie możesz dotrzeć do celu wakacji, ponieważ kraj, przez który musisz podróżować, nie pozwala na przejazd turystom. W takich przypadkach możesz zmienić swoje wakacje na inne miejsce lub otrzymasz zwrot płatności.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli zostanę poddany kwarantannie?

Jeśli miałeś kontakt z osobą zarażoną i zostałeś poddany kwarantannie, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. W takiej sytuacji zawsze prosimy o skontaktowanie się z nami.

Co się stanie, jeśli nie mogę pojechać na wakacje, ponieważ ja lub któryś z uczestników wyjazdu uzyskaliśmy pozytywny wynik testu na Covid-19?

Jeśli Ty lub któryś z uczestników Twojego wyjazdu uzyskaliście pozytywny wynik testu na Covid-19, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. W takiej sytuacji zawsze prosimy o skontaktowanie się z nami.

Rekomendujemy wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży, które uchroni Cię przed poniesieniem kosztów związanych z niespodziewanym anulowaniem wyjazdu z powodu Covid-19.

Kiedy poinformujecie mnie, że moje wakacje zostały odwołane z powodu negatywnej rekomendacji dotyczącej podróży do zarezerwowanego przeze mnie miejsca?

Jeśli okaże się, że negatywne rekomendacje dotyczące podróży nadal będą dotyczyć miejsca docelowego Twoich wakacji to skontaktujemy się z Tobą na tydzień przed wyjazdem.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w miejscu docelowym muszę okazać negatywny wynik testu PCR lub antygenowego?

Jeśli w miejscu docelowym wymagane jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego anulowania wakacji. Koszt testu pokrywa klient.

Czy dostanę rekompensatę pieniężną, jeśli na campingu nie wszystkie udogodnienia będą dostępne?

Nie, nie otrzymasz rekompensaty, jeśli okaże się, że w z powodu pandemii Covid-19 niektóre udogodnienia nie będą czynne.

Czy mogę przenieść swoje wakacje na sezon 2022?

Niestety nie ma możliwości przeniesienia wakacji na 2022 rok. Twoje wakacje muszą odbyć się w 2021 roku. Czy wiesz, że w swojej ofercie mamy campingi we Włoszech, Francji i Holandii, które są otwarte także jesienią?

Czy camping to bezpieczny sposób na spędzenie wakacji?

Tak, ponieważ będąc na campingu większość czasu spędzasz na świeżym powietrzu, a my opracowaliśmy wytyczne dla naszych pracowników dotyczące dodatkowego sprzątania i bezpieczeństwa. Przykładem jest tu używanie specjalnych materiałów ochronnych i dezynfekujących. Nasi pracownicy zawsze będą też zachowywać odpowiedni dystans.

Środki bezpieczeństwa wprowadzone na campinach

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, w której się znajdujemy, na tej stronie chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na szereg podjętych środków, które przyczyniają się do bezpieczeństwa nas wszystkich.

Gdzie mogę sprawdzić aktualne wytyczne dotyczące zagrożenia związanego z koronawirusem oraz podróżowania?

Wszystkie aktualne informacje można znaleźć na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/koronaw... oraz na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/aktualnosci/. Przed wyjazdem na wakacje zalecamy zapoznanie się także z informacjami dotyczącymi podróżowania zawartymi na stronie: https://www.gov.pl/web/dyploma... i  https://reopen.europa.eu/pl.

Płatności bezgotówkowe

W dniu przyjazdu na camping jesteście zobowiązani do zapłaty opłaty klimatycznej oraz depozytu za zakwaterowanie. Prosimy o płatność bezgotówkową. Na większości campingów nasi pracownicy mogą wysłać Wam sms lub email z dyspozycją płatności. Oczywiście, płatność gotówką także będzie możliwa.

Jakich dodatkowych obostrzeń, np. obowiązkowego noszenia maseczek na świeżym powietrzu, mogę się spodziewać podczas wakacji?

Obostrzenia i zasady różnią się w zależności od kraju i mogą również ulegać zmianie. Bieżącą sytuację można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. Dodatkowe obostrzenia w miejscu docelowym nie stanowią uzasadnionego powodu do bezpłatnego anulowania rezerwacji.

Obawiam się wyjazdu na wakacje, czy mogę bezpłatnie anulować rezerwację?

Jeśli zdecydujesz się anulować swoją rezerwację naliczymy standardowe koszty wynikające z naszych warunków rezerwacji. Nie jesteś pewien wyjazdu na wakacje? Zmiana rezerwacji na inne miejsce docelowe w sezonie 2021 jest zawsze możliwa. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, nie otrzymasz zwrotu różnicy.

Nie chcę jechać na wakacje, jeśli nie zostałem jeszcze zaszczepiony przeciwko Covid-19. Czy taki powód uprawnia mnie do bezpłatnej anulacji?

Nie, nie jest to uzasadniony powód uprawniający do bezpłatnego anulowania. Jeśli zdecydujesz się anulować rezerwację, naliczymy standardowe koszty wynikające z naszych warunków rezerwacji. Możliwa jest również zmiana rezerwacji na inne miejsce docelowe w sezonie 2021. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, nie otrzymasz zwrotu różnicy.

Chcę zrobić nową rezerwację i wykorzystać otrzymany korona voucher. Jak to zrobić?

Nową rezerwację możesz zrobić za pośrednictwem naszej strony internetowej. W polu "Płatność voucherem / Dodatki i uwagi do zamówienia" (Krok 2) prosimy wpisać informację o chęci wykorzystania otrzymanego vouchera. Można to także zrobić kontaktując się z nami za pomocą czata lub wysyłając maila.

Voucher jest ważny przez rok od daty wystawienia i można go wykorzystać na rezerwację wszystkich campingów z oferty Roan Camping Holidays i Go4Camp. Jeśli otrzymałeś voucher np. 1 kwietnia 2020 r., masz czas, aby go wykorzystać do 1 kwietnia 2021 r. dokonując rezerwacji nowych wakacji w sezonie 2021 lub 2022.

Nadal czekam na szczepienie. Co się stanie w sytuacji, gdy termin szczepienia zostanie wyznaczony na czas zarezerwowanych przeze mnie wakacji?

Zdajemy sobie sprawę, że chciałbyś być w swoim kraju, aby nie opuścić terminu szczepienia. Nie jest to jednak uzasadniony powód do bezpłatnego anulowania rezerwacji, ale z przyjemnością zmienimy Twoje wakacje na inny termin w 2021 roku. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak wygląda obecnie sytuacja w Chorwacji?

Więcej informacji można znaleźć tutaj: https://www.croatia.hr/pl-PL

Są tu aktualne dane, a także informacje o działaniach podjętych w turystyce.

Ważne informacje związane z podróżą do Chorwacji w tym formularz, który należy wypełnić przed przyjazdem znajduje się tu: <enter croatia>

Czy wymagane jest posiadanie zaświadczenia o negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego)?

Lista krajów, gdzie przed wjazdem podróżni są zobowiązani do przedstawienia zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego ujemny wynik testu w kierunku COVID-19 wciąż ulega zmianom. Najczęściej wymagane jest zaświadczenie lekarskie w języku angielskim. Aktualne wymagania dla podróżnych w poszczególnych państwach można sprawdzać na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych a także TUTAJ.

Czy dzieci także potrzebują mieć zaświadczenie o negatywnym wyniku testu?

Wszystko zależy od kraju, do którego się udajecie, a także od wieku dziecka. Po więcej informacji odsyłamy do Ministerstwa Spraw Zagranicznych lub na stronę.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat Koronawirusa?

W dalszym ciągu uważnie obserwujemy rozwój wydarzeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Najnowsze informacje można znaleźć tutaj>

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
Uwaga: W sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, aby zmniejszyć ryzyko zakażenia, prosimy nie odwiedzać naszego biura osobiście, lecz kontaktować się z nami telefonicznie lub emailowo.