Lista ulubionych campingów

Mam pytanie dotyczące

Przed dokonaniem rezerwacji

Czy na każdym campingu można grillować?

Grillowanie jest dozwolone na prawie wszystkich campingach. Zapewniamy bezpłatne grille węglowe lub grille gazowe (z butlą gazową) w miejscu zakwaterowania. Na niektórych campingach znajdują się wspólne miejsca do grillowania lub grillowanie jest zabronione. W takim przypadku w miejscu zakwaterowania znajdziesz grill teflonowy. Na stronach poszczególnych campingów możesz sprawdzić, jaki rodzaj grilla będzie znajdował się przy Twoim zakwaterowaniu.

Co oznacza gwarancja zwrotu pieniędzy?

Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny w kraju docelowym lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.

Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.

Czy mogę zrobić wstępną rezerwację?

Oferujemy taką opcję na maksymalnie 5 dni (włączając soboty i niedziele). Możesz do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość mailową, jeśli zdecydujesz się zatwierdzić lub anulować rezerwację. Wstępna rezerwacja na mniej niż miesiąc przed rozpoczęciem pobytu jest możliwa tylko na jeden dzień roboczy.

Czy w Roan przyjazd na camping możliwy jest tylko w sobotę?

W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić obowiązujące dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce.

Czy na miejscu pobierane są jeszcze dodatkowe opłaty?

Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny (camping Terme Catez pobiera dodatkową opłatę w wysokości 1,25–2,50 EUR za dzień za dzieci w wieku 6 lat i starsze).

Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Porto Sole, Vestar, Polari, Krk, Belvedere Trogir, Solaris Beach Resort i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii. Opłata za  wodę i energię elektryczną nie jest wliczona do ceny pobytu na następujących campingach: Roompot Beach Resort, Hunzedal, Callassande i Kijkduin. W przypadku tych campingów koszty podatków lokalnych należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji (podatki lokalne obejmują opłatę klimatyczną, gaz, energię elektryczną i odpady).

Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W stosownych przypadkach opłaty te są wyraźnie określone na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.

W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w wysokości 100 EUR w formie gotówkowej. Po przyjedzie na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli zostawisz zakwaterowanie w dniu wyjazdu czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00, po sprawdzeniu przez naszych pracowników czy zakwaterowanie zostawiliście czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, wypełniony formularz SEPA zostanie zniszczony. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni pobrać 25 EUR z kaucji. 

Czasami konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej.

Czy mogę wykupić usługę sprzątania końcowego?

Oczywiście, na wybranych campingach istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Należy ją zarezerwować bezpośrednio podczas robienia rezerwacji. Koszt sprzątania za mobile home'y i namioty typu Lodge Woody wynosi od 253 zł, a za namioty z gazebo oraz namioty Lodge Holiday od 185 zł (sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę mobile home'u Supreme Lounge). Wykupując usługę sprzątania końcowego prosimy o zabranie przed wyjazdem jedzenia z lodówki i szafek, wyrzucenie śmieci, pozmywanie oraz pochowanie naczyń, a także wyczyszczenie grilla. 

Na wielu campingach obowiązuje obowiązkowa opłata za sprzątanie końcowe, która zostanie naliczona w momencie rezerwacji.

Czy mogę zgłosić swoje preferencje odnośnie położenia zakwaterowania?

Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.

Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.

Czy w firmie Roan jest opłata rezerwacyjna?

W naszej firmie nie obowiązuje opłata rezerwacyjna.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy wpłacić zaliczkę we wskazanym terminie.

Dlaczego dokonując rezerwacji muszę opłacić składkę konsumencką SGR w wysokości 10 euro?

Od 1 lutego 2021 r. SGR wprowadził obowiązkową składkę dla jej członków w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.

Roan Camping Holidays jest członkiem SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.

Składka konsumencka SGR (dawniej składka SGR) została zniesiona w 1999 roku. W tym czasie SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta została ponownie wprowadzona.

Jakie dodatki mogę zarezerwować?

Pomyśleliśmy o wszystkim. Możesz zarezerwować za naszym pośrednictewem następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego i pobyt swojego zwierzaka.

Jakie zasady obowiązują na basenach?

Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).

Jaka jest różnica pomiędzy mobile home'em Prestige Lounge a Vision Lounge?

Każdy z tych mobile home'ów posiada 3 sypialnie, klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Prestige Lounge wyposażony jest w kuchnię z przodu przyczepy kempingowej oraz duże przesuwne drzwi na werandę, a w Vision Lounge kuchnia znajduje się z tyłu i można przejść przez francuskie drzwi na werandę. W Vision Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i salonik, w Prestige Lounge znajduje się kombi jadalnia/siedziba. Front domku Prestige ma również nowoczesny „kamienny" wygląd.

Czy mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się tutaj: https://campingplus.pl/ubezpieczenia

Wpisując swój nr rezerwacji w odpowiednim polu (podany na potwierdzeniu rezerwacji), system wyświetli  Wam możliwe do wykupienia pakiety wraz z ich opisem i podaniem stawek.

Czy mogę zarezerwować konkretne stanowisko na campingu?

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 230 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia tej gwarancji z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Co jest zawarte w cenie?

Cena obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, koszt wynajmu parceli, VAT i opłatę za 4 osoby. Za 5, 6 i 7 osobę pobierana jest dopłata.

Cena nie zawiera składki SGR w wysokości 10 euro za rezerwację. Opłata klimatyczna również nie jest wliczona w cenę. W większości przypadków płaci się ją na miejscu, a na niektórych campingach w momencie dokonywania rezerwacji.

Czy udogodnienia na campingach są zawsze dostępne?

Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.

Czy jest pobierana dodatkowa opłata za więcej niż 4 osoby?

Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata: • 5. osoba + 13 PLN za noc • 6. osoba + 17 PLN za noc • 7. osoba + 22 PLN za noc.

Uwaga: na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6 osobę wynosi 34 PLN za noc, na campingu Pra delle Torri opłata za 6 osobę uzależniona jest od terminu pobytu i wieku (szczegóły w opisie campingu), na campingu Domaine du Verdon opłata za 7 osobę wynosi 56 PLN za noc, na campingach: Bijela Uvala, Zelena Laguna, Union Lido, Mediterraneo, Les Sablons, Portofelice i Marina di Venezia opłata za 7 osobę wynosi 43 PLN za noc.

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Excellent a Casa Royal?

Mobile home Casa Royal to zakwaterowanie oferowane przez naszą siostrzaną firmę Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy pomiędzy tymi domkami!

Czy możliwe są pobyty ze zwierzętami?

Swojego zwierzaka możesz zabrać tylko na te campingi, które zezwalają na pobyt zwierząt. Zwierzęta są akceptowane tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach Lodge Holiday (nie na każdym campingu) oraz na campingu Domaine de la Yole w domkach typu Cinsault. Dokonując rezerwacji koniecznie należy zaznaczyć, że zamierzasz podróżować ze swoim zwierzakiem. Opłata wynosi od 41 zł za noc. Na campingach Etruria i Le Capanne opłata za psa pobierana jest na miejscu.

Czy w Roan możemy zarezerwować zakwaterowania obok siebie?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 138 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120€ zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.

Możliwość wykupienia gwarancji wybranego stanowiska jest możliwa tylko do 28 lutego 2021.

Jaka jest różnica pomiędzy domkiem Verde a domkiem Casa Adria?

Casa Adria to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Poza kolorem nie ma różnicy między tymi mobile home'ami! (Domek Casa Adria jest dodatkowo wyposażony w kuchenkę mikrofalową.)

Podatek turystyczny/opłata klimatyczna

Po przyjeździe na camping należy opłacić podatek turystyczny/opłatę klimatyczną w recepcji głównej campingu lub u naszego personelu. W niektórych przypadkach za małe dzieci opłata ta nie jest pobierana. Na niektórych campingach w recepcji głównej należy oddać paszport i odebrać go po opłaceniu podatku turystycznego/opłaty klimatycznej lub przy wyjeździe. Na campingach Playa Brava, Bijela Uvala, Zelena Laguna, Lanterna Premium Camping Resort, Bi-Village i Park Umag podatek turystyczny/opłata klimatyczna i wszelkie koszty rejestracji pobierane są już podczas rezerwacji.

Jaka jest różnica pomiędzy gwarancją zakwaterowania sąsiadującego a gwarancją wybranego stanowiska?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą w wysokości od 140 PLN, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska w cenie od 230 PLN, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia gwarancji wybranego stanowiska z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Jaka jest różnica pomiędzy namiotem z gazebo (RO), a namiotem z gazebo (GO)?

Namiot z gazebo (GO) to zakwaterowanie naszej siostrzanej firmy Go4Camp. Gwarantujemy tę samą obsługę i jakość jak w firmie Roan. Oprócz koloru nie ma żadnej różnicy między tymi namiotami!

Kiedy masz już rezerwację

Czy mogę zmienić rezerwację?

Zawsze możesz zmienić swoją rezerwację. W niektórych przypadkach pociąga to za sobą dodatkowe koszty. 

Nie pobieramy dodatkowych opłat za usługę:

  • dopisania osób
  • dodania dodatków
  • przedłużenia pobytu

Oczywiście, opłaty za dopisane osoby, dodatki, dodatkowe noce itp. będą naliczone.

Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.

Zmiana rezerwacji możliwa jest tylko w ramach tego samego sezonu (zmiana na inny sezon nie jest możliwa).

Roan zastrzega sobie prawo do zmiany cen, które mogą zmieniać się codziennie.

Jeśli chcesz usunąć określoną liczbę noclegów (lub wcześniej zarezerwowane dodatki lub osoby) z rezerwacji, będą miały zastosowanie koszty, jak w przypadku częściowej anulacji. Jeśli dokonanie zmiany będzie możliwe, każdorazowo otrzymasz potwierdzenie w formie pisemnej.

Czy mogę anulować tylko część mojej rezerwacji?

Rezerwację można anulować bezpłatnie do 28 lutego 2022 r. Zaliczka zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto. Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, musisz uiścić opłatę za rezygnację (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę rezygnacyjną za anulowane noce. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie. Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi lub złożyć odpowiedni wniosek poprzez Mój Roan.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 14 dni przed rozpoczęciem wakacji.


W jakim terminie muszę wpłacić zaliczkę?

Dokonując rezerwacji do 28 lutego 2022 wystarczy teraz wpłacenie zaliczki w wysokości 399 zł. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero na 8 tygodni przed wyjazdem.

Pełna opłata za wczasy powinna zostać wniesiona niezwłocznie, jeśli rezerwacja została zrobiona na 8 lub mniej tygodni przed wyjazdem.

Czy Roan ma elastyczne ceny i co to oznacza dla mojej rezerwacji?

Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

Czy w "Mój Roan" mogę znaleźć wszystkie moje rezerwacje?

W "Mój Roan" można zobaczyć wszystkie swoje rezerwacja dokonane w porzednich sezonach.

Jeśli rezerwowałeś 2 lub więcej campingów w ramach jednej rezerwacji (np. pobyt łączony lub jedziesz na urlop z kilkoma rodzinami jednocześnie), możesz niestety zobaczyć tylko swoją pierwszą rezerwację. Jesteśmy świadomi tego błędu technicznego. 

O Roan Camping Holidays

Czy Roan jest polską firmą?

Roan to firma holenderska założona w 1986 roku. Roan Camping Holidays jest częścią European Camping Group.

COVID-19

Czy mogę pojechać na wakacje z Roanem, jeśli nie zostałem zaszczepiony przeciwko Covid-19?

Tak, jest to możliwe. Konieczne jest zapoznanie się i przestrzeganie wymagań dotyczących wjazdu do danego kraju przez który będziesz przejeżdżać i w którym będziesz spędzać wakacje. Informacje można znaleźć na rządowej stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Co należy rozumieć przez obowiązek odbycia kwarantanny?

Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny po przyjeździe do kraju docelowego lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon. Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli zostanę poddany kwarantannie po kontakcie z osobą zarażoną?

Jeśli sam nie uzyskałeś pozytywnego wyniku testu, ale miałeś kontakt z osobą zarażoną i zostałeś poddany kwarantannie, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. W takiej sytuacji zawsze prosimy o skontaktowanie się z nami.

Co się stanie, jeśli nie mogę pojechać na wakacje, ponieważ ja lub któryś z uczestników wyjazdu uzyskaliśmy pozytywny wynik testu na Covid-19?

Rekomendujemy wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży, które uchroni Cię przed poniesieniem kosztów związanych z niespodziewanym anulowaniem wyjazdu z powodu Covid-19. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem tel. 71 793 22 22 lub poprzez chat na naszej stronie.

Kiedy poinformujecie mnie, że moje wakacje zostały odwołane z powodu negatywnej rekomendacji dotyczącej podróży do zarezerwowanego przeze mnie miejsca?

Jeśli okaże się, że negatywne rekomendacje dotyczące podróży nadal będą dotyczyć miejsca docelowego Twoich wakacji to skontaktujemy się z Tobą na tydzień przed wyjazdem.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w miejscu docelowym muszę okazać negatywny wynik testu PCR lub antygenowego?

Jeśli w miejscu docelowym wymagane jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego anulowania wakacji. Koszt testu pokrywa klient.

Czy dostanę rekompensatę pieniężną, jeśli na campingu nie wszystkie udogodnienia będą dostępne?

Nie, nie otrzymasz rekompensaty, jeśli okaże się, że w z powodu pandemii Covid-19 niektóre udogodnienia nie będą czynne.

Czy camping to bezpieczny sposób na spędzenie wakacji?

Tak, ponieważ będąc na campingu większość czasu spędzasz na świeżym powietrzu, a my opracowaliśmy wytyczne dla naszych pracowników dotyczące dodatkowego sprzątania i bezpieczeństwa. Przykładem jest tu używanie specjalnych materiałów ochronnych i dezynfekujących. Nasi pracownicy zawsze będą też zachowywać odpowiedni dystans.

Środki bezpieczeństwa wprowadzone na campinach

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, w której się znajdujemy, na tej stronie chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na szereg podjętych środków, które przyczyniają się do bezpieczeństwa nas wszystkich.

Gdzie mogę sprawdzić aktualne wytyczne dotyczące zagrożenia związanego z koronawirusem oraz podróżowania?

Wszystkie aktualne informacje można znaleźć na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/koronaw... oraz na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/aktualnosci/. Przed wyjazdem na wakacje zalecamy zapoznanie się także z informacjami dotyczącymi podróżowania zawartymi na stronie: https://www.gov.pl/web/dyploma... i  https://reopen.europa.eu/pl.

Płatności bezgotówkowe

Prosimy o opłacenie opłaty klimatycznej i dodatków, które nadal jesteście zobowiązani do zapłaty po przyjeździe na camping, w jak największym stopniu w formie bezgotówkowej. Na większości campingów istnieje możliwość dokonania płatności przelewem bankowym lub nasi pracownicy mogą wysłać Wam sms lub email z dyspozycją płatności. Oczywiście, w wyjątkowych przypadkach, płatność gotówką także będzie możliwa.

Jakich dodatkowych obostrzeń, np. obowiązkowego noszenia maseczek na świeżym powietrzu, mogę się spodziewać podczas wakacji?

Obostrzenia i zasady różnią się w zależności od kraju i mogą również ulegać zmianie. Bieżącą sytuację można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. Dodatkowe obostrzenia w miejscu docelowym nie stanowią uzasadnionego powodu do bezpłatnego anulowania rezerwacji.

Obawiam się wyjazdu na wakacje, czy mogę bezpłatnie anulować rezerwację?

Jeśli zdecydujesz się anulować swoją rezerwację naliczymy standardowe koszty wynikające z naszych warunków rezerwacji. Nie jesteś pewien wyjazdu na wakacje? Zmiana rezerwacji na inne miejsce docelowe jest zawsze możliwa. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.

Czy wymagane jest posiadanie zaświadczenia o negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego)?

Lista krajów, gdzie przed wjazdem podróżni są zobowiązani do przedstawienia zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego ujemny wynik testu w kierunku COVID-19 wciąż ulega zmianom. Najczęściej wymagane jest zaświadczenie lekarskie w języku angielskim. Aktualne wymagania dla podróżnych w poszczególnych państwach można sprawdzać na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych a także TUTAJ.

Czy dzieci także potrzebują mieć zaświadczenie o negatywnym wyniku testu lub być zaszczepione?

Wszystko zależy od kraju, do którego się udajecie, a także od wieku dziecka. Po więcej informacji odsyłamy do Ministerstwa Spraw Zagranicznych lub na stronę. Jeśli nie chcesz spełnić powyższych warunków, nie jest to powód do bezpłatnej anulacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat Koronawirusa?

W dalszym ciągu uważnie obserwujemy rozwój wydarzeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Najnowsze informacje można znaleźć tutaj>

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w kraju docelowym zasady ulegną zmianie i wprowadzona zostanie zasada 2G?

Nie, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Sobota 08:00-16:00