
Środki bezpieczeństwa wprowadzone na campinach z powodu Covid-19
Data: 26.04.2022
W obecnej sytuacji, chcielibyśmy zwrócić uwagę na szereg środków, które przyczyniają się do bezpieczeństwa nas wszystkich.
Ogólne zasady, których prosimy przestrzegać:
• Kaszel i kichanie w łokieć.
• Do wydmuchania nosa używajcie jednorazowych chusteczek, po użyciu trzeba je od razy wyrzucić.
- Następnie należy dokładnie umyć ręce.
• Nasz personel na campingu, zespół regionalny i Wy zawsze musicie zachowywać co najmniej 1,5 metra odległości od siebie. Wszyscy, którzy nie należą do tego samego gospodarstwa domowego muszą utrzymywać dystans i trzymać się z dala od innych. Prosimy pamiętać, że w niektórych krajach obowiązują 2 metry odległości.
• Nie witajcie się uściskiem dłoni.
• Czy masz objawy podobne do przeziębienia, takie jak zatkany nos lub katar, kichanie, ból gardła, łagodny kaszel lub wzrost temperatury do 37.5 stopni Celsjusza? Zostań w swoim zakwaterowaniu. Czy masz także gorączkę (37.5 stopni Celsjusza lub wyższą) i / lub duszności? W takim przypadku Twoi współlokatorzy również muszą zostać w zakwaterowaniu. Jeśli w ciągu 24 godzin nikt nie będzie odczuwał już żadnych objawów, możecie ponownie wyjść na zewnątrz. Czy masz gorączkę (37.5 stopni Celsjusza lub wyższą) i / lub duszności? Zgłoś nam to natychmiast.
• Unikaj tłumów.
• Zawsze postępuj zgodnie z obostrzeniami danego kraju (dystans społeczny, maseczki, jednorazowe rękawiczki, żel do rąk) i zawsze postępuj zgodnie z obostrzeniami obowiązującymi na danym campingu. W większości krajów należy mieć zawsze przy sobie: maseczkę, jednorazowe rękawiczki oraz żel do rąk.
• Wskazówka: jeśli jest dostępna w kraju docelowym, zainstaluj na swoim telefonie komórkowym aplikację, która informuje o możliwym kontakcie z koronawirusem.
Aby uzyskać więcej informacji na temat obostrzeń, które mają zastosowanie w kraju, do którego udajesz się na wakacje, odwiedź stronę internetową swojego rządu, np. https://www.gov.pl/web/dyploma.... Roan nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieprawidłowe i / lub nieaktualne informacje.
Ważne informacje, które otrzymacie od nas przed wyjazdem na wakacje:
• Otrzymacie wiadomość e-mail zawierającą dodatkowe informacje oraz voucher podróżny, a także:
- Numer telefonu do naszego pracownika na campingu
- Informacje na temat zaktualizowanej procedury zameldowania
- Łóżka w mobile home'ie Supreme Lounge nie będą pościelone tak jak zwykle, ale pościel będzie przygotowana i czekała na Was w środku.
Ważne informacje dotyczące przygotowania i czyszczenia zarezerwowanego przez Was zakwaterowania:
• W zakwaterowaniu będą dostępne następujące rzeczy:
- Po przyjeździe, w lodówce będą czekać na Was napoje powitalne.
- Wszelkie przepustki na basen, do bramy wjazdowej, opaski na rękę itp. W zakwaterowaniu dostępne będzie wszystko to, co zwykle należy przekazać klientom w dniu przyjazdu.
- Wizytówka z numerem telefonu do naszych pracowników na campingu.
• Nasi pracownicy zapewniają, że zakwaterowanie będzie dokładnie posprzątane standardowymi środkami czyszczącymi.
• Wypożyczona pościel znajduje się zawsze w opakowaniu i będzie czekać w zakwaterowaniu.
Nasza procedura zameldowania została zmodyfikowana, prosimy o uważne przeczytanie poniższych informacji:
• Nasi pracownicy na campingu przywitają Was napojem powitalnym w namiocie recepcyjny / mobile home. Zameldowanie odbywa się na zewnątrz.
• W tym sezonie zameldowanie będzie możliwe pomiędzy godz. 17:00 a 20:00 (w przypadku pobytów w namiocie na campingach w Holandii, check-in możliwy jest od godz. 16:00). Przenieśliśmy czas zameldowania na godz. 17:00, aby nasi pracownicy mieli więcej czasu na dokładne posprzątanie Twojego zakwaterowania.
• Oczywiście, nasz personel na campingu będzie utrzymywał bezpieczny dystans 1,5 metra od Was i nie uściśniemy sobie dłoni.
• Klucz do zakwaterowania zostanie zostawiony w środku, a drzwi będą otwarte lub nasz pracownik najpierw otworzy zakwaterowanie i położy klucz na stole.
• W miarę możliwości prosimy o opłacenie podatku turystycznego bezgotówkowo. Na wielu campingach będziesz mógł uiścić należną kwotę korzystając z polecenia przelewu. Jeśli jednak nadal będziesz chciał zapłacić gotówką, udostępniona będzie koperta, w której można umieścić odliczoną kwotę.
• W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w formie gotówkowej. Po przyjeździe na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli zostawisz zakwaterowanie w dniu wyjazdu czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty.
• Umówcie się z naszym pracownikiem, aby odebrać rower dla dziecka w recepcji Roan. Jeden rodzic może przyjść z dzieckiem - nie całą rodziną. Sami dokonujecie wyboru roweru dla swoich dzieci.
Co zmieni się podczas tegorocznych wakacji na campingu:
• W namiocie / mobile home'ie recepcyjnym nie przyjmujemy klientów. Zamiast tego nasz pracownik będzie codziennie odwiedzał Was w zakwaterowaniu.
• Wizytówka z numerem telefonu do naszego pracownika jest zawsze dostępna w Waszym zakwaterowaniu. Znajdziecie go również na tablicy w recepcji Roan.
• Nasi goście nie będą mogli wypożyczać książek, czasopism ani zabawek.
Nasza procedura wymeldowania została zmodyfikowana. Prosimy o uważne przeczytanie tych informacji:
• Ściągnijcie wypożyczoną pościel, włóżcie ją do plastikowych toreb i pozostawcie w części dziennej.
Jak Roan radzi sobie z sytuacją, gdy klient przebywający na campingu podejrzewa zarażenia Covid-19:
Objawy Covid-19:
Gorączka i problemy z oddychaniem, takie jak przeziębienie, katar, kichanie, ból gardła, kaszel, duszność i zapalenie płuc.
Podejrzewasz, że masz wirusa:
1. Jeśli wystąpią powyższe objawy, niezwłocznie powiadom telefonicznie nasz personel na campingu, który poprosi Ciebie i osoby z Tobą podróżujące o pozostanie w Waszym zakwaterowaniu do czasu otrzymania dalszych instrukcji.
2. Uruchomiona zostanie procedura w zależności od kraju Waszego pobytu: na przykład przychodzi lekarz, aby wykonać test.
3. Jeśli nie uzyskałeś pozytywnego wyniku testu Covid-19, poprosimy Ciebie i osoby z Tobą podróżujące o opuszczenie zakwaterowania dopiero, gdy przez 24 godziny nie będziecie mieć żadnych objawów.
4. W przypadku pozytywnego wyniku testu na Covid-19, Ty i osoby z Tobą podróżujące będziecie musieli przebywać na kwarantannie w zakwaterowaniu przez określoną liczbę dni. Nawet jeśli data wyjazdu jest wcześniejsza niż termin kwarantanny. Ty i osoby z Tobą podróżujące pozostaniecie w kwarantannie tak długo, jak to będzie wymagane, ale zakwaterowanie będziecie mogli opuścić tylko wtedy, gdy przez 24 godziny nie będziecie mieć żadnych objawów.
Goście, którzy opuścili camping, a następnie uzyskali pozytywny wynik testu na obecność Covid-19, proszeni są o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu w centrali Roan.
Na oficjalnej stronie danego campingu znajdziecie obowiązujące zasady bezpieczeństwa, restrykcje itp.