Rodzina w ich kwaterze Roan.

Mam pytanie dotyczące

Przed dokonaniem rezerwacji

Jak zarezerwować preferowane stanowisko na campingu?

Jeśli chciałbyś zarezerwować swoje ulubione miejsce na campingu, zalecamy wybranie preferowanego stanowiska w sekcji "dodatki" podczas dokonywania rezerwacji. Jeżeli rezerwację masz już zrobioną, istnieje możliwość dodania preferowanego stanowiska w panelu "Mój Roan" na naszej stronie internetowej. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy rezerwacji, pracownicy naszego biura są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami poprzez czat, mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę zrobić wstępną rezerwację?

Nie, niestety nie mamy takiej opcji. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Czy w Roan przyjazdy są możliwe tylko w soboty?

W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić możliwe dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce. Dla rezerwacji rozpoczynających się w czwartek minimalna długość pobytu to 4 noce. Dotyczy to wszystkich campingów.

Jakich dodatkowych opłat należy się spodziewać po przyjeździe na camping?

Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny.

Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Vestar, Polari, Krk, Amadria Park Camping Trogir i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii. 

Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W takim przypadku opłaty te są wyraźnie opisane na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.

W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w formie gotówkowej. Po przyjedzie na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli w dniu wyjazdu zostawisz zakwaterowanie czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00, po sprawdzeniu przez naszych pracowników czy zakwaterowanie zostawiliście czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, wypełniony formularz SEPA zostanie zniszczony. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni pobrać opłatę w wyskości 25 EUR.

Czasami konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej.

Czy istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego?

Oczywiście, na wielu naszych campingach obowiązuje obligatoryjna opłata za sprzątanie końcowe, a na niektórych istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Więcej informacji na temat sprzątania końcowego można znaleźć tutaj.

Czy mogę zgłosić swoje preferencje odnośnie położenia zakwaterowania?

Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.

Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.

Co oznacza gwarancja zwrotu pieniędzy?

Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny w kraju docelowym lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.

Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.

Nie będziemy prosić o dokumentację medyczną, więc jeśli podróżujesz do miejsca z wymogiem kwarantanny dla osób niezaszczepionych, nie będziemy w stanie tego zweryfikować i nie będziesz mógł skorzystać z Gwarancji zwrotu pieniędzy. To samo dotyczy osób zaszczepionych jeśli chodzi o dokumentację medyczną.  Jeżeli miejsce, do którego podróżujesz wskazuje na wymóg kwarantanny na poziomie krajowym, niezależnie od statusu szczepienia, jest to dla nas wymierne i będziesz uprawniony do skorzystania z Gwarancji zwrotu pieniędzy."

Czy w firmie Roan jest opłata rezerwacyjna?

W naszej firmie nie obowiązuje opłata rezerwacyjna.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy wpłacić zaliczkę we wskazanym terminie.

Dlaczego dokonując rezerwacji muszę opłacić składkę konsumencką SGR w wysokości 10 euro?

Od 1 lutego 2021 r. SGR wprowadził obowiązkową składkę dla jej członków w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Luxury Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.

Roan Luxury Camping Holidays jest członkiem SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.

Składka konsumencka SGR (dawniej składka SGR) została zniesiona w 1999 roku. W tym czasie SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta została ponownie wprowadzona.

Jakie dodatki mogę zarezerwować?

Pomyśleliśmy o wszystkim. Możesz zarezerwować za naszym pośrednictewem następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego i pobyt swojego zwierzaka.

Jakie zasady obowiązują na basenach?

Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).

Jaka jest różnica pomiędzy mobile home'em Premium Plus Lounge 3 sypialnie a Premium Lounge 3 sypialnie?

Każdy z tych mobile home'ów ma 3 sypialnie, wyposażony jest w klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę Premium Plus Lounge 3 sypialnie! Domki różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Premium Plus Lounge 3 sypialnie posiada kuchnię znajdującą się w przedniej części domku oraz duże przesuwne drzwi prowadzące na taras. Natomiast w Premium Lounge kuchnia znajduje się w tylnej części domku i na taras wychodzi się przez francuskie drzwi. W Premium Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i część dzienna, a w Premium Plus Lounge jadalnia i część dzienna są ze sobą połączone. Fasada domku Premium Plus Lounge 3 sypialnie ma wygląd imitujący kamień.

Czy mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się: TUTAJ >>>

Czy mogę zarezerwować konkretne stanowisko na campingu?

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia tej gwarancji z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Gdzie można znaleźć mapę danego campingu?

Mapę campingu wraz z zaznaczonym położeniem naszych zakwaterowań można znaleźć na stronie danego campingu klikając na "Zobacz mapę campingu".

Klikając natomiast na "Zobacz lokalizację campingu na mapie" na Google Maps można zobaczyć, gdzie znajduje się dany camping, a także pobliskie miejscowości, restauracje i ciekawe miejsca warte zobaczenia!

Co jest zawarte w cenie?

Cena obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, koszt wynajmu parceli, VAT i opłatę za 4 osoby. Za 5, 6, 7 i 8 osobę pobierana jest dodatkowa opłata.

Cena nie zawiera składki SGR w wysokości 10 euro za rezerwację. Opłata klimatyczna również nie jest wliczona w cenę. W większości przypadków płaci się ją na miejscu, a na niektórych campingach w momencie dokonywania rezerwacji.

Czy udogodnienia na campingach są zawsze dostępne?

Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.

Czy na każdym campingu można grillować?

Grillowanie jest dozwolone na prawie wszystkich campingach. Zapewniamy bezpłatne grille węglowe lub grille gazowe (z butlą gazową) w miejscu zakwaterowania. Na niektórych campingach znajdują się wspólne miejsca do grillowania lub grillowanie jest zabronione. W takim przypadku w miejscu zakwaterowania znajdziesz grill teflonowy. Na stronach poszczególnych campingów możesz sprawdzić, jaki rodzaj grilla będzie znajdował się przy Twoim zakwaterowaniu.

Czy jest pobierana dodatkowa opłata za więcej niż 4 osoby?

Ceny przedstawione na naszej stronie internetowej dotyczą pobytu dla 4 osób. Za każdą kolejną osobę pobierana jest następująca opłata: 

• 5. osoba od 15 PLN za noc 

• 6. osoba od 19 PLN za noc 

• 7. i 8. osoba od 24 PLN za noc

Uwaga!

Na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna opłata za 6. osobę wynosi od 38 PLN za noc. 

Na campingach Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo, La Pierre Verte i Portofelice obowiązuje opłata za 7. osobę wysokości od 47 PLN za noc.

Na campingu Marina di Venezia opłata za 7. osobę wynosi od 57 PLN za noc.

Na campingu Pra delle Torri opłata za 6. osobę pobierana jest na miejscu i uzależniona jest od terminu pobytu i wieku (za dzieci do 2 lat włącznie opłata nie jest pobierana, a za dzieci od 3 lat i dorosłych pobierana jest opłata w wysokości od 15 do 28 € za noc, w zależności od zarezerwowanego okresu).

Czy możliwe są pobyty ze zwierzętami?

Swojego zwierzaka możesz zabrać tylko na te campingi, które zezwalają na pobyt zwierząt. Zwierzęta są akceptowane tylko w naszych namiotach z gazebo i namiotach Lodge Holiday (nie na każdym campingu). Dokonując rezerwacji koniecznie należy zaznaczyć, że zamierzasz podróżować ze swoim zwierzakiem. Opłata wynosi od 42 zł za noc. Na campingach Etruria i Le Capanne opłata za psa pobierana jest na miejscu.

Czy w Roan możemy zarezerwować zakwaterowania obok siebie?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120 € zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.

Gwarancję wybranego stanowiska można zarezerwować najpóźniej do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu i nie można jej wykupić w połączeniu z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Podatek turystyczny/opłata klimatyczna

Podatek turystyczny/opłatę klimatyczną płaci się podczas rezerwacji lub po przyjeździe na camping. Po przyjeździe pobierany jest on w recepcji głównej lub przez nasz personel. W niektórych przypadkach za małe dzieci opłata ta nie jest pobierana. Na niektórych campingach w recepcji głównej należy oddać paszport i odebrać go po opłaceniu opłaty klimatycznej lub przy wyjeździe. Na campingach Playa Brava, Bijela Uvala, Zelena Laguna, Lanterna Premium Camping Resort, Bi-Village i Park Umag podatek turystyczny/opłata klimatyczna i wszelkie koszty rejestracji pobierane są już podczas rezerwacji.

Jaka jest różnica pomiędzy gwarancją zakwaterowania sąsiadującego a gwarancją wybranego stanowiska?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia gwarancji wybranego stanowiska z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Sobota 08:00-16:00

Czat

.