Lista ulubionych campingów

Mam pytanie dotyczące

COVID-19

Czy mogę pojechać na wakacje z Roanem, jeśli nie zostałem zaszczepiony przeciwko Covid-19?

Tak, jest to możliwe. Konieczne jest zapoznanie się i przestrzeganie wymagań dotyczących wjazdu do danego kraju przez który będziesz przejeżdżać i w którym będziesz spędzać wakacje. Informacje można znaleźć na rządowej stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Co należy rozumieć przez obowiązek odbycia kwarantanny?

Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny po przyjeździe do kraju docelowego lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon. Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli zostanę poddany kwarantannie po kontakcie z osobą zarażoną?

Jeśli sam nie uzyskałeś pozytywnego wyniku testu, ale miałeś kontakt z osobą zarażoną i zostałeś poddany kwarantannie, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. W takiej sytuacji zawsze prosimy o skontaktowanie się z nami.

Co się stanie, jeśli nie mogę pojechać na wakacje, ponieważ ja lub któryś z uczestników wyjazdu uzyskaliśmy pozytywny wynik testu na Covid-19?

Rekomendujemy wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży, które uchroni Cię przed poniesieniem kosztów związanych z niespodziewanym anulowaniem wyjazdu z powodu Covid-19. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem tel. 71 793 22 22 lub poprzez chat na naszej stronie.

Kiedy poinformujecie mnie, że moje wakacje zostały odwołane z powodu negatywnej rekomendacji dotyczącej podróży do zarezerwowanego przeze mnie miejsca?

Jeśli okaże się, że negatywne rekomendacje dotyczące podróży nadal będą dotyczyć miejsca docelowego Twoich wakacji to skontaktujemy się z Tobą na tydzień przed wyjazdem.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w miejscu docelowym muszę okazać negatywny wynik testu PCR lub antygenowego?

Jeśli w miejscu docelowym wymagane jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego anulowania wakacji. Koszt testu pokrywa klient.

Czy dostanę rekompensatę pieniężną, jeśli na campingu nie wszystkie udogodnienia będą dostępne?

Nie, nie otrzymasz rekompensaty, jeśli okaże się, że w z powodu pandemii Covid-19 niektóre udogodnienia nie będą czynne.

Czy camping to bezpieczny sposób na spędzenie wakacji?

Tak, ponieważ będąc na campingu większość czasu spędzasz na świeżym powietrzu, a my opracowaliśmy wytyczne dla naszych pracowników dotyczące dodatkowego sprzątania i bezpieczeństwa. Przykładem jest tu używanie specjalnych materiałów ochronnych i dezynfekujących. Nasi pracownicy zawsze będą też zachowywać odpowiedni dystans.

Środki bezpieczeństwa wprowadzone na campinach

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, w której się znajdujemy, na tej stronie chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na szereg podjętych środków, które przyczyniają się do bezpieczeństwa nas wszystkich.

Gdzie mogę sprawdzić aktualne wytyczne dotyczące zagrożenia związanego z koronawirusem oraz podróżowania?

Wszystkie aktualne informacje można znaleźć na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/koronaw... oraz na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/aktualnosci/. Przed wyjazdem na wakacje zalecamy zapoznanie się także z informacjami dotyczącymi podróżowania zawartymi na stronie: https://www.gov.pl/web/dyploma... i  https://reopen.europa.eu/pl.

Płatności bezgotówkowe

Prosimy o opłacenie opłaty klimatycznej i dodatków, które nadal jesteście zobowiązani do zapłaty po przyjeździe na camping, w jak największym stopniu w formie bezgotówkowej. Na większości campingów istnieje możliwość dokonania płatności przelewem bankowym lub nasi pracownicy mogą wysłać Wam sms lub email z dyspozycją płatności. Oczywiście, w wyjątkowych przypadkach, płatność gotówką także będzie możliwa.

Jakich dodatkowych obostrzeń, np. obowiązkowego noszenia maseczek na świeżym powietrzu, mogę się spodziewać podczas wakacji?

Obostrzenia i zasady różnią się w zależności od kraju i mogą również ulegać zmianie. Bieżącą sytuację można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. Dodatkowe obostrzenia w miejscu docelowym nie stanowią uzasadnionego powodu do bezpłatnego anulowania rezerwacji.

Obawiam się wyjazdu na wakacje, czy mogę bezpłatnie anulować rezerwację?

Jeśli zdecydujesz się anulować swoją rezerwację naliczymy standardowe koszty wynikające z naszych warunków rezerwacji. Nie jesteś pewien wyjazdu na wakacje? Zmiana rezerwacji na inne miejsce docelowe jest zawsze możliwa. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.

Czy wymagane jest posiadanie zaświadczenia o negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego)?

Lista krajów, gdzie przed wjazdem podróżni są zobowiązani do przedstawienia zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego ujemny wynik testu w kierunku COVID-19 wciąż ulega zmianom. Najczęściej wymagane jest zaświadczenie lekarskie w języku angielskim. Aktualne wymagania dla podróżnych w poszczególnych państwach można sprawdzać na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych a także TUTAJ.

Czy dzieci także potrzebują mieć zaświadczenie o negatywnym wyniku testu lub być zaszczepione?

Wszystko zależy od kraju, do którego się udajecie, a także od wieku dziecka. Po więcej informacji odsyłamy do Ministerstwa Spraw Zagranicznych lub na stronę. Jeśli nie chcesz spełnić powyższych warunków, nie jest to powód do bezpłatnej anulacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat Koronawirusa?

W dalszym ciągu uważnie obserwujemy rozwój wydarzeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Najnowsze informacje można znaleźć tutaj>

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w kraju docelowym zasady ulegną zmianie i wprowadzona zostanie zasada 2G?

Nie, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego odwołania rezerwacji. Oczywiście, bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu tego problemu, np. przedstawiając możliwości przełożenia Twoich wakacji na inny termin. Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany. W przypadku zmian dokonanych na 28 dni przed datą wyjazdu, obowiązują ceny z dnia dokonywania rezerwacji.

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Sobota 08:00-16:00